Alena Valová
Bachelor's thesis
Výtvarné umění v reklamě
Visual Art in Advertising
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje vztahu dvou širších pojmů reklama a umění. V teoretické části jsou tyto pojmy zpracovány v kontinuitě se specifiky daných oblastí. Dále práce charakterizuje definice základních principů jako vnímání reklamy recipienta z hlediska psychologie reklamy, vizuálních prvků či estetického vnímání uměleckého díla. V praktické části jsou představeny konkrétní reklamní kampaně v komparaci …moreAbstract:
The bachelor thesis is concerned with the relationship between two broader concepts of advertising and art. In the theoretical part, these concepts are analyzed in continuity with the specifics of the given areas. Definitions of basic principles are given, for example perception of the advertisement by the recipient from the viewpoint of psychology of advertising and visual elements. In the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Valová, Alena. Výtvarné umění v reklamě. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Komunikace při výtvarných činnostech v mateřské škole
Aneta PODROUŽKOVÁ -
Mezidruhová komunikace a rituál
Michal Záboj -
Komunikace muzeí umění na sociálních sítích.
Iuliia Tanatarova -
Komunikace jako prostředek k vytváření představ
Barbora HEKEROVÁ -
Působení a vliv reklamy na žáky 2. stupně ZŠ na vybraných brněnských školách
Vít Ševčík -
Etika a reklama. Vnímání neetické reklamy adolescenty.
Kristýna Matoušková -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Klamavá reklama v marketingu a její dopad na spotřebitele
Zuzana Reňáková