Marketingová strategie vybraného subjektu – Mgr. Václav BÖHM, DiS.
Mgr. Václav BÖHM, DiS.
Master's thesis
Marketingová strategie vybraného subjektu
Marketing strategy of selected company (Aukro s. r. o.)
Anotácia:
Obsahem této práce jsou marketingově-strategické a plánovací procesy prováděné na konkrétním tržním subjektu. V první, teoretické části jsou popsány nejprve nástroje, které napomáhají k následnému výběru strategie (marketingový audit, Porterův 5-ti faktorový model analýzy konkurenčních sil, mapa tržního bojiště). Poté následují konkrétní specifikace marketingových strategií a samotného marketingového …viacAbstract:
The main content of this work are marketing strategy and planning proces-ses, which are applied on the particular company. The first, theoretical part describes possible tools, that can help for final choice of strategy (marketing audit, Porter´s 5 factors model of competitors strengths and map of market battle field). These are lately followed by specification of most used marketing strategies and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor:
10552
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BÖHM, Václav. Marketingová strategie vybraného subjektu. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 26. 04. 2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Obchodní model internetové aplikace TOMIKUP
Martin Šebek -
Současná role marketingové komunikace v utváření spotřební kultury a moderního spotřebitele
Jarmila Novotná -
Kreativita jako důležitý prvek marketingové komunikace
Oliver Holman -
Marketingová komunikace B2B firmy při zavedení nového produktu na trh
Milada ČÁPOVÁ -
Marketingová komunikace Městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky
Lucie Zapletalová -
Marketingový plán firmy v pohostinství s důrazem na komunikaci
Dominika HEJLOVÁ -
Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové strategie
Kateřina Strýčková -
Marketingové komunikace Jezdeckého klubu Obora Poděbrady
Michal Reiter