Spokojenost uživatelů s elektronickými veřejnými službami - případová studie – Nikola Pachlopníková
Nikola Pachlopníková
Bakalářská práce
Spokojenost uživatelů s elektronickými veřejnými službami - případová studie
Satisfaction of users with electronic public services - a case study
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit, zda jsou uživatelé spokojeni se službou Czech POINT, identifikovat silné a slabé stránky systému, stejně tak jako kritéria spokojenosti. Pilotní fáze projektu Czech POINT byla spuštěna v roce 2007 a do ostrého provozu přešla o rok později. Účelem projektu je zefektivnit komunikaci mezi občanem a veřejnou správou a omezit tak přílišnou byrokracii pomocí jednoho univerzálního …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to determine whether the users are satisfied with an electronic public service called Czech POINT, also to identify strengths and weaknesses of this system as well as user satisfaction criteria. Pilot stage of the project Czech POINT was launched in 2007 and the full version was released one year later. The objective of the project is to streamline communication between …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fnd9z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. David Špaček, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Juraj Nemec, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Veřejná ekonomika a správa / Veřejná ekonomika a správa
Práce na příbuzné téma
-
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami: kritéria spokojenosti s veřejnými knihovnami
Markéta Veselá -
Měření spokojenosti s veřejnými službami: kritéria spokojenosti s vysokými školami z pohledu magisterských studentů
Veronika Ptáčková -
Kritéria spokojenosti občanů se službami úřadů veřejné správy
Roman Kolář -
Kritéria spokojenosti s veřejnými službami
Michal Vlášek -
Kritéria spokojenosti občanů se službami městské hromadné dopravy
Denisa Nevrklová -
Determinanty spokojenosti klientů se službami ve vybrané oblasti veřejného sektoru
Hana Juříková -
E-government v České republice a jeho komparace s vybranými zeměmi EU
Adam Janík -
E-Government ve veřejné správě
Jurdič Jurdič