Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum – Bc. Pavlína Moravcová
Bc. Pavlína Moravcová
Bakalářská práce
Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum
Means of Marketing Communication for the Child Audience
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám jedním z prostředků marketingové komunikace, kterým je televizní reklama. Vybrané televizní reklamy jsou určeny pro děti od 4 do 6 let. V práci se snažím o popis a vysvětlení mechanismů, které působí na dětské publikum sledující televizní reklamu. Hlavním cílem práce je zjistit, jak televizí reklama ovlivňuje nákupní rozhodování dětí a jak děti vnímají tento marketingový …víceAbstract:
In my bachelor thesis I’m dealing with one of the instruments of marketing communication – TV advertisement. Chosen TV advertisement is specified for kids between 4 and 6 years old. I’m trying to describe and explain mechanism which has influence to the child’s audience watching TV advertisement. Main goal of my work is to determinate how can TV publicity effect taking decisions of kids and how they …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/sadfh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (fashion marketing) - analýza IMK vybrané firmy
Lucie Nováková -
Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum
Jitka Čekalová -
Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum
Marcela Čičatková -
Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum
Zuzana Švarcová -
Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum
Michaela Baumanová -
Reklamní kampaň a mediální komunikace vybraného podniku NECOSS s. r. o.
Tomáš Kochánek -
Psychologie komunikace z pohledu instore marketingu
Anna Toporkova -
Deti a reklama
Kristína Hettešová