Ekonomické faktory ovlivňující popularitu vlády – Nikola Hemrová
Nikola Hemrová
Diplomová práce
Ekonomické faktory ovlivňující popularitu vlády
Economic factors and the popularity of the government
Anotace:
Cílem této práce bylo zjistit, zda existuje vztah mezi popularitou vlády a stavem ekonomiky. Pro vlády Miloše Zemana, Vladimíra Špidly, druhou vládu Mirka Topolánka a vládu Petra Nečase byly sestaveny a ekonometricky testovány funkce popularity. Bylo zjištěno, že popularita skutečně závisí na stavu ekonomiky; u levicových vlád je hlavním faktorem nezaměstnanost, kdežto u pravicových vlád závisí popularita …víceAbstract:
The aim of this study was to find a relation between the popularity of a Czech government and the state of the national economy. Popularity functions were established and econometrically tested for governments led by Prime ministers Zeman, Špidla, Topolánek and Nečas. It was discovered that the popularity indeed depends on the state of national economy; in case of left oriented governments the main …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/51508
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
- Vedoucí: Jan Pavel
- Oponent: Leoš Vítek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/51508
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Designing Performance Measurement System for Strategic Optimize-Sourcing Function in the Professional Services Firm
Roman Mysin -
Vliv hospodářských výsledků na popularitu vlády v zemích V4
Filip Křenek -
Ekonomické faktory ovlivňující popularitu vlády v České republice
Tadeáš Rolínek -
Ekonomické faktory ovplyvňujúce popularitu vlády na Slovensku
Matúš Bialko -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
Socio-economic factors influencing collection and use of the Miombo Woodlands in Western Province, Zambia
MOONGA MBOZI -
Analysis of Factors Contributing to Economic and Non-Economic Impact of New Agricultural Cooperatives in Georgia
Levan Chkhvirkia -
Ekonomické faktory trhu ropy/Economic Factors of the Oil Market
Dominik Lalák