Bc. Karel Hrach
Master's thesis
Ovlivňuje reklama způsob života společnosti?
Does commercial influence the way of society living?
Abstract:
Diplomová práce se zabývá reklamou a jejím působením na společnost. Práce se skládá ze tří částí, teoretické, analytické a návrhové. Teoretická část obsahuje definice reklamy, cíle reklamy, marketingový mix a jeho nástroje. Dále jsou zde přiblíženy reklamní agentury a jejich činnosti. V kapitole reklamní média jsou podrobně popsány jednotlivé typy médií. Následuje kapitola zaměřená na historický vývoj …moreAbstract:
Dissertation deals with the advertising and its impact on the society. The work is composed of three parts, theoretical, analytical and design. Theoretical part contains the definition of the advertising, its target, marketing mix and its implements. Advertising agencies and their activities are also expound in this part. In the chapter advertising medias different types of medias are described in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/8741/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2014
- Supervisor: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
- Reader: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Úloha psychologie při tvorbě reklamy
Petra Vojarová -
Role kultury v psychologii reklamy
Tereza Kleinová -
Vliv reklamy na spotřebitele
Petra Metelková -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Psychologie reklamy balených minerálních vod
Vojtěch Šimák -
Psychologie reklamy a její využití pro image organizace
Jan Bažant -
Psychologie reklamy
Martina Řehořová -
Aktuální trendy v oblasti psychologie reklamy
Natálie Sátrová