Velká pardubická steeplechase v kontextu cestovního ruchu – Bc. Jakub Nechvíle
Bc. Jakub Nechvíle
Master's thesis
Velká pardubická steeplechase v kontextu cestovního ruchu
Grand Pardubice steeplechase in the context of tourism
Abstract:
Diplomová práce se zabývá významným dostihovým závodem Velká pardubická steeplechase, s cílem zhodnotit její podíl na rozvoji cestovního ruchu ve městě Pardubice. Teoretická část vymezuje pojetí cestovního ruchu, destinace a jejich management a marketing. Praktická část představuje samotný dostihový závod, analyzuje statistické údaje, vyhodnocuje vlastní šetření za pomoci kvantitativní a kvalitativní …moreAbstract:
The diploma thesis deals with an important horse race Grand Pardubice steeplechase, with the aim to evaluate its contribution to the development of tourism in the city of Pardubice. The theoretical part defines the concept of tourism, destinations and their management and marketing. The practical part presents the horse race itself, analyzes statistical data, evaluates its own survey using quantitative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2021
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/fu2tl/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2021
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Petra Chaloupková Košlíková, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NECHVÍLE, Jakub. \textit{Velká pardubická steeplechase v kontextu cestovního ruchu}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2021. Available from: https://theses.cz/id/uwprh5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Master programme / field:
Urban and Regional Development / Urban and Regional Development Management
Theses on a related topic
-
Slow Tourism & marketing
Františka Pintová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Medical tourism ako súčasť produktovej ponuky v cestovnom ruchu
Patrik Vargovčák -
Internet Marketing in International Tourism
Hanna Kananovich -
Destinace EDEN a jejich význam pro cestovní ruch v České republice
Kristýna Škodová -
Přínos projektu EDEN pro rozvoj destinace
Karolína Greplová