Martina KOLÁČKOVÁ
Bachelor's thesis
Role předčítání v mateřské škole
The role of reading in kindergarten
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou předčítání dětem v předškolním období; tedy ve věku od 3-6 let. Zaměřuje se primárně na rodinné prostředí, kde je utvářen základ vztahu dítěte ke knihám, a na instituci ? mateřskou školu, v níž dítě je zmiňovaný vztah posilován. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje vývoj dítěte v předškolním období …moreAbstract:
My bachelor thesis deals with reading to pre-school aged children; children aged 3-6. Its main focus is on the family environment where the base of children?s relationship to books is built and on the pre-school environment where this relationship is encouraged. The bachelor thesis is divided into to parts; part theoretical and part practical. The theoretical part describes terms such as child?s development …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2016
Accessible from:: 5. 4. 2016
Thesis defence
- Date of defence: 13. 5. 2016
- Supervisor: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOLÁČKOVÁ, Martina. Role předčítání v mateřské škole. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Předškolní vzdělávání v mateřské škole a lesním klubu
Maria Staňková -
Předškolní vzdělávání Romů v České republice - komunitní mateřská škola jako podpora inkluzivního vzdělávání Romů
Viktor CINA -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová -
Úroveň komunikativních kompetencí dětí ukončujících předškolní vzdělávání
Veronika Skalská -
Realizace Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání v mateřské škole Montessori
Klára Hálová -
Pozitivní vliv rodiny na vývoj dítěte s ADHD a jeho socializaci a chování ve škole
Lenka Nekužová -
Vliv humánně-animální interakce na vývoj a zdraví dítěte na 2. stupni základní školy
Michaela Havlíková -
Přístupy k rozvíjení čtenářské gramotnosti v knihovnách se zaměřením na individuální vývoj dítěte
Pavla Rimešová