Volný čas a způsoby výchovy perspektivou prarodičů a jejich vnoučat – Bc. et Bc. Barbora Rýdlová
Bc. et Bc. Barbora Rýdlová
Bachelor's thesis
Volný čas a způsoby výchovy perspektivou prarodičů a jejich vnoučat
Leisure time and types of upbringing perspective grandparents and their grandchildren
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je vnímání trávení volného času a změny ve výchově v současnosti a minulosti perspektivou prarodičů a jejich vnoučat. V teoretické části jsou informace o volném čase, cílech a funkcích volného času, klasifikaci volnočasových aktivit, aspektech ovlivňujících trávení volného času, patologiích využívání volného času, nových způsobech trávení volného času a trávení volného …moreAbstract:
Theme of this bachelor thesis is perception of spending leisure time and changes in unbringing at present and at past by perspective of grandparents and their grandchildren. In theoretical part is informations about leisure time, aims and functions of leisure time, classification of leisure times activities, aspects influencing spending of leisure time, pathology of using the leisure time, new spending …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/g7ijf/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 5. 2016
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Markéta Sedláková
- Reader: Mgr. Petr Soják, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Education / Social and Free Time Education
Theses on a related topic
-
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Působení socioekonomického statusu rodiny na trávení volného času dospívajícího jedince
Kristýna Bublíková -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš -
Vliv českých a slovenských "YouTuberů" na nákupní chování mladé generace
Kateřina Kadlecová -
Skořápkové plody ve stravě mladé generace
Zuzana Přichystalová -
Vliv her na finanční gramotnost mladé generace
Monika Šimonová -
Vztah hodnotové orientace a struktury spotřebních zájmů současné mladé generace
Aryna Levchenko