Etiketa a kultura japonského podnikání – Valerie Andronic
Valerie Andronic
Bakalářská práce
Etiketa a kultura japonského podnikání
Anotace:
Vzhledem k faktu, že je kultura Japonska velmi málo ovlivněná Evropou a západem, stává se běžná konverzace téměř uměním, které jako cizinci můžeme pochopit jen velice těžko. Cílem mé práce je přiblížit čtenáři zemi, jenž nám je vzdálená jak zeměpisně tak z hlediska kulturních zvyklostí a prostřednictvím této práci bych chtěla svým podílem přispět k analýze japonské kultury, specifiky jednaní s Japonci …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/3386
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2007
- Vedoucí: Miroslava Sztogrynová
- Oponent: Martina Šípková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/3386
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.