Pavla Čechová
Bachelor's thesis
Marketing a paralympijské hry
Marketing and Paralympic games
Abstract:
Práce se v teoretické části zabývá historií paralympijských her a problematikou marketingu neziskové organizace. V souvislosti s touto problematikou jsou nastíněny i základní informace ohledně sponzoringu a public relations. V praktické části se nachází stručný přehled marketingových kampaní z předchozích ročníků paralympijských her a následně návrhy do budoucna pro zlepšení a zkvalitnění komunikace …moreAbstract:
This thesis deals with the history of Paralympic games and with the problems of marketing of non-profit organizations. In association with this, basic facts about sponsorship and public relations are also mentioned. Practical part consists of a brief report about marketing campaigns connected to previous Paralympic games and suggestions for the future how to make communication with public and with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 1. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14006
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2009
- Supervisor: Ondřej Pešek
- Reader: Markéta Procházková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14006
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketing of non-profit organization
Lejla Rašić -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Iva Jandíková -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Eva Kadlecová