Tereza SOKOLOVÁ
Bakalářská práce
Public relations nadačního fondu
Public relations of endowment fund
Anotace:
V dnešní době se nadační fondy stávají stále více oblíbenými prostředky k realizaci dobročinných projektů, a proto je velmi důležité efektivně komunikovat s veřejností a tvořit povědomí o fondu. Cílem práce je optimalizace obsahu na sociální síti Instagram za účelem zlepšení viditelnosti nadačního fondu Dům Ronalda McDonalda mezi veřejností prostřednictvím public relations. Ke splnění cíle bylo využito …víceAbstract:
Nowadays, endowment funds are becoming increasingly popular means of implementing charitable projects, so it is very important to communicate effectively with the public and create awareness of the fund. The aim of this paper is to optimize the content on the social network Instagram in order to improve the visibility of the Ronald McDonald House Foundation among the public through public relations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOKOLOVÁ, Tereza. Public relations nadačního fondu. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Sociální sítě vybrané neziskové organizace
Sandra Vončinová -
PR strategie neziskové organizace NAUTIS zaměřena na individuální dárce
Kateřina Neumannová -
Komunitní funkce vybrané neziskové organizace: její vliv na image
Petra Křížková -
Marketing neziskové organizace VietUp
Anna Nguyenová -
Neziskové organizace a média
Kamil Farag -
Návrh obsahu pro sociální sítě neziskové organizace Fashion Revolution
Tereza Solanská -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova