Lenka NEKOLNÁ

Bachelor's thesis

Výtvarný deník. Deník jako způsob reflexe zážitku ve výtvarné výchově

Deník jako způsob reflexe zážitku ve výtvarné výchově

Art diary
Abstract:
Bakalářská práce je tematicky zaměřena na zpracování výtvarných deníků v mateřské škole. V teoretické části je charakterizována historie výtvarných deníků, typologie výtvarných deníků a tvorba výtvarných deníků. V následující části je vymezen soubor výtvarných technik, které slouží pro tvorbu výtvarných deníků. V poslední kapitole jsem popisovala způsob hodnocení výtvarného deníku výtvarným pedagogem …more
Abstract:
The bachelor thesis is thematically focused on processing of art diaries in kindergarten. The theoretical part is characterized by history of art diaries, typology of art diaries and creation of art diaries. The following section defines a set of art techniques that are used to create art diaries. In the last chapter I described the way of art journal evaluation by an art teacher and I focused on the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 10. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Bc. Lenka Minaříková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

NEKOLNÁ, Lenka. Výtvarný deník. Deník jako způsob reflexe zážitku ve výtvarné výchově. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Bachelor programme / field:
Specialization in Education / Teaching in Pre-schools