Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky - sociální dovednosti – Barbora HOVADÍKOVÁ
Barbora HOVADÍKOVÁ
Bakalářská práce
Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky - sociální dovednosti
The readiness of childrens for the start of compulsory schooling - social skills
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá připraveností dětí na vstup do základní školy a jejich sociálními dovednostmi. Teoretická část se věnuje vysvětlení pojmů: předškolní věk, školní zralost, školní připravenost. Zabývá se také socializací a vývojem dítěte předškolního věku a možnými adaptačními problémy při vstupu do základní školy Praktická část zkoumá názory pedagogů základních škol na sociální dovednosti …víceAbstract:
This thesis deals with the readiness of children to enter primary school and their social skills . The theoretical part is devoted to the explanation of terms: preschool age , school readiness , school readiness . It also discusses the socialization and development of preschool age and possible adaptation problems at entry to primary school The practical part of the views of primary school teachers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2013
Zveřejnit od: 19. 6. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Eva Šmelová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOVADÍKOVÁ, Barbora. Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky - sociální dovednosti. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.6.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 6. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Školní připravenost se zaměřením na sociální dovednosti
Aneta ŠEBELOVÁ -
Sociální původ a psychosociální připravenost dětí pro školní docházku
Dagmar PLEVOVÁ -
Sociální připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky
Kateřina VALCHÁŘOVÁ -
Školní připravenost dětí v kontextu sociálních dovedností
Zlata ZAPLETALOVÁ -
Sociální dovednosti jako jeden z ukazatelů připravenosti dětí k zahájení povinné školní docházky
Anita PETROVÁ -
Školní zralost dětí v sociální oblasti
Lenka ŠTURMANOVÁ -
ANALÝZA ŠKOLNÍ PŘIPRAVENOSTI DĚTÍ SE SOCIÁLNÍM ZNEVÝHODNĚNÍM PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU
Monika KRINESOVÁ -
Rozvíjení sociálních dovednost dětí předškolního věku prostřednictvím psychomotorických aktivit
Martina Nedělová
Název
Vložil
Vloženo
Práva