Vývoj řešení pro měření datové gramotnosti – Hana Chalupová
Hana Chalupová
Diplomová práce
Vývoj řešení pro měření datové gramotnosti
Development of a solution for data literacy measurement
Anotace:
Diplomová práce Vývoj řešení pro měření datové gramotnosti se zabývá návrhem a implementací softwarového řešení pro společný výzkumný projekt Vysoké školy ekonomické a University of California Berkeley Indikátor datové gramotnosti. Hlavním cílem je navrhnout a implementovat komplexní řešení, které je schopné měřit a vyhodnocovat datovou gramotnost respondentů. Řešení umožňuje respondentovi absolvovat …víceAbstract:
This thesis (Development of a solution for data literacy measurement) deals with the design and implementation of a software solution for a joint research project called Data Literacy Indicator that is done in cooperation with The Prague University of Economics and Business and The University of California Berkeley. The main objective of this thesis is to design and implement a complex solution that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86040
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedoucí: Markéta Smolníková
- Oponent: Martin Potančok
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86040
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Data a analytika pro business
Práce na příbuzné téma
-
Datová gramotnost a Big Data platforma
Jakub Gron -
Finanční gramotnost na středních školách v Plzeňském kraji
Lucie Vlková -
Role of literacy programs in formal education in Northern Ghana Case study of Rural Literacy Solution, NGO
Lucie PODHORNÁ -
Investigating English language teachers’ language assessment literacy and conceptions of assessment in Mozambique.
Felizardo Armando Muianga -
Smartphone as an aid in the process of learning English language and its positive impact on students' information literacy
Iva Kubišová -
How to tackle disinformation pandemic: Design, realisation and evaluation of a media literacy university course
Veronika Batelková