Markéta Hromková

Bachelor's thesis

Vliv influencer marketingu na spotřebitelské chování

Influence of influencer marketing on consumer behavior
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na historii a současný stav influencer marketingu. Metodou analýzy v oblasti influencer marketingu zkoumáme jeho fungování, strategie a vliv na potenciální zákazníky. Speciální pozornost věnujeme dopadům na chování a reakce zákazníků, zejména v kontextu psychologie spotřebitele. Pro hlubší porozumění je provedena analýzu účinků na různé věkové skupiny potenciálních zákazníků …viac
Abstract:
The bachelor's thesis focuses on the history and current state of influencer marketing. Using the method of analysis in the field of influencer marketing, we examine its functionality, strategies, and impact on potential customers. Special attention is given to the effects on customer behavior and reactions, particularly in the context of consumer psychology. For a deeper understanding, an analysis …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
  • Vedúci: Ing. Zuzana Kvítková, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Vladimíra Hladíková, Ph.D., Ing. Katarína Mrkvová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS University

Bachelor programme / odbor:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management