Tvorba obsahovej stratégie značky – Terézia Sigetová
Terézia Sigetová
Bakalářská práce
Tvorba obsahovej stratégie značky
Tvorba obsahové strategie značky
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou obsahové strategie značky. Práce je rozdělena na tři části. První je teoretická, ve které je vysvětlena teorie obsahového marketingu. V druhé části je uveden konkrétní podnik, na který je obsahová strategie tvořena. Poslední je návrhová část, která poskytuje návrh na zlepšení obsahu dané značky.Abstract:
The bachelor's thesis deals with the creation of brand content strategy. The document is divided into three segments. The first is theoretical part, in which the theory of content marketing is discussed. The second part, presents the company, for which the content strategy is created. The last segment, is the design part which provides a proposal to improve the content of the brand.Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá tvorbou obsahovej stratégie značky. Práca je rozdelená na tri časti. Prvou je teoretická, v ktorej je vysvetlená teória obsahového marketingu. V druhej časti je uvedený konkrétny podnik, na ktorý je obsahová stratégia tvorená. Poslednou je návrhová časť, ktorá poskytuje návrh na zlepšenie obsahu danej značky.Klíčová slova
obsahová stratégie 4P SWOT analyza SMART analyza obsahový marketing svatební agentura svatební koordinátor
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
- Oponent: Petra Koudelková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
A Market Analysis for a Slovak Event Planning Agency
Hana Šimková -
Obsahom k úspechu. Stratégia obsahového marketingu pre start-up.
Anna Iskrová -
Komunikačná stratégia Nitrianskej komunitnej nadácie
Jana Poništová -
Herné štúdio Amanita Design a stratégia v internetovom marketingu
Lukáš Nagy -
Komunikačná stratégia udržateľnej značky na Instagrame
Zuzana Kissová -
Obsahový marketing ve veřejných knihovnách a návrh obsahové strategie pro knihovnu Na Křižovatce
Lenka Kupková -
Návrh strategie obsahového marketingu pro firmu Lidl
Pavla Jurůtková -
Návrh strategie obsahového marketingu pro vybraný podnik
Petra Hůlková