Marketing Znojemského městského pivovaru a.s. – Martin Teleki
Martin Teleki
Bachelor's thesis
Marketing Znojemského městského pivovaru a.s.
Anotácia:
Bakalářská práce zjišťuje, jak je Znojemský městský pivovar a.s. schopný konkurenceschopnosti na tržním prostředí primárně zaměřeného na Jihomoravský kraj se sekundárním zaměřením na celou Jižní Moravu. K určenému cíli je dosahováno za pomocí aplikace teorie z teoretické části bakalářské práce.Teoretická část je věnována převážně základním pojmům z oboru marketingu, jenž jsou nedílnou součástí praktické …viacAbstract:
The bachelor thesis detects how Znojemský městský pivovar, limited company is able to compete in a market environment which is primarily focused on the South Moravian Region with a secondary focus on the whole South Moravia.The theoretical part is given mainly to the basic concepts of marketing, which are part and parcel of the practical part of the thesis. Furthermore, it is written in the spirit …viacKľúčové slová
pivovar podnik pivo reklama konkurence brewery enterprise beer advertising competition
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/uxv17b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bachelor programme:
Marketing a managment
Práce na příbuzné téma
-
"Pijte bohušovické pivo! Podporujte menšinový podnik." Jazyková hranice pod pivovarským komínem 1900 - 1948
Jan GRISA -
The Influence of Innovations in Brewing on Beer Consumers' Preferences
Anastasia Boldyreva -
Ekonomické aspekty evidence skutečných majitelů
Lukáš Beer -
A Cross-Cultural Analysis of Consumer Behaviour on the Indian and Czech Beer Markets
Bineesh Bino -
Reimplementace astronomického programu z Fortranu do grafického rozhraní
Jakub Beer -
Indian beer market: challenges, solutions for growth
Kavit Pankajbhai Shah -
A Business Plan for a Beer House
Kristýna Kovářová -
The analysis of foreign trade in the Czech Republic - Case study of beer exports
Marie Mousleh
Názov
Vložil
Vložené
Práva