Analýza konkurence na trhu neadresné distribuce reklamních zásilek z pohledu České pošty, s. p. – Bc. Štěpánka Drábová
Bc. Štěpánka Drábová
Bakalářská práce
Analýza konkurence na trhu neadresné distribuce reklamních zásilek z pohledu České pošty, s. p.
Analysis of Competition on the Market of Distribution of Unaddressed Advertising Mail from the Viewpoint of Czech Post, s. p.
Anotace:
Obsahem bakalářské práce je analýza konkurence na trhu neadresné distribuce reklamních zásilek. Analýza je zaměřena na největší a nejsilnější subjekty působící na tomto trhu. Cílem práce je na základě provedené analýzy vyhodnotit stávající situaci na trhu neadresné reklamy se zaměřením na kvalitu a cenu. Ve třetí části tato práce navrhuje řešení pro současný a budoucí vývoj v oblasti neadresné distribuce …víceAbstract:
The objective of this bachelor thesis is the analysis of competition on the market of distribution of unaddressed advertising mail. The analysis focuses on the biggest and strongest players on this market. Based on the analysis, the aim of the thesis is the evaluation of current situation on the market of unaddressed distribution with emphasis on quality and price. Part three of the thesis suggests …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2010
- Vedoucí: Ing. Daniel Salava, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DRÁBOVÁ, Štěpánka. \textit{Analýza konkurence na trhu neadresné distribuce reklamních zásilek z pohledu České pošty, s. p.}. Online. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/uxzeev/.
Jak správně citovat práci
Drábová, Štěpánka. Analýza konkurence na trhu neadresné distribuce reklamních zásilek z pohledu České pošty, s. p.. Pardubice, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Management, marketing a logistika ve spojích
Práce na příbuzné téma
-
Neadresná distribuce reklamních letáků
Radka EHLOVÁ -
Analýza trhu distribuce reklamních letáků v ČR
Monika Eisenhammerová -
Hodnocení kvality zpracování prioritních mezinárodních zásilek EMS v státním podniku Česká pošta
Barbora Skákalová -
Hodnocení kvality zpracování prioritních mezinárodních zásilek ve státním podniku Česká pošta
Šárka Formanová -
Česká pošta v právní úpravě a praxi České republiky
Jana Chlupová -
Analýza možností detekce podezřelých a nebezpečných zásilek v zahraničí a možnosti implementace zjištěných postupů a legislativních požadavků do státního podniku Česká pošta
Zuzana Brdičková -
Využití RFID technologie pro měření kvality mezinárodní listovní pošty ve státním podniku Česká pošta
Ivo Slavíček -
Využití RFID technologie pro měření kvality mezinárodní listovní pošty ve státním podniku Česká pošta
Ivo Slavíček