Bc. Štěpánka Drábová

Bakalářská práce

Analýza konkurence na trhu neadresné distribuce reklamních zásilek z pohledu České pošty, s. p.

Analysis of Competition on the Market of Distribution of Unaddressed Advertising Mail from the Viewpoint of Czech Post, s. p.
Anotace:
Obsahem bakalářské práce je analýza konkurence na trhu neadresné distribuce reklamních zásilek. Analýza je zaměřena na největší a nejsilnější subjekty působící na tomto trhu. Cílem práce je na základě provedené analýzy vyhodnotit stávající situaci na trhu neadresné reklamy se zaměřením na kvalitu a cenu. Ve třetí části tato práce navrhuje řešení pro současný a budoucí vývoj v oblasti neadresné distribuce …více
Abstract:
The objective of this bachelor thesis is the analysis of competition on the market of distribution of unaddressed advertising mail. The analysis focuses on the biggest and strongest players on this market. Based on the analysis, the aim of the thesis is the evaluation of current situation on the market of unaddressed distribution with emphasis on quality and price. Part three of the thesis suggests …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 1. 2010
  • Vedoucí: Ing. Daniel Salava, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Drábová, Štěpánka. Analýza konkurence na trhu neadresné distribuce reklamních zásilek z pohledu České pošty, s. p.. Pardubice, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera