Sponzoring sportovního projektu a jeho efektivita – Bc. Petr ŠMERDA
Bc. Petr ŠMERDA
Bachelor's thesis
Sponzoring sportovního projektu a jeho efektivita
Sport project sponsorship and its efficiency.
Anotácia:
V rámci dobrého jména se podnikající firmy snaží prostřednictvím sponzorské činnosti pozitivně ovlivňovat postoje svých současných i potenciálních zákazníků. Cílem práce je posouzení sponzoringu jako nástroje marketingových komunikací a zjištění zpětné vazby,efektu (efektivity) konkrétní komunikační strategie. Jde o analýzu sponzoringu sportovního projektu Hledá se nová Kateřina Neumannová.Abstract:
To enhance their image, companies use sponsor activities in an effort to positively influence the attitude of their present and potential customers. The aim of my thesis is to evaluate sponsorship as a marketing communication tool, to gain feedback and to discover the effect efficiency) of any specific communication strategy. My thesis analyses the sponsorship of a sport project called ``A new Kateřina …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10691
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠMERDA, Petr. Sponzoring sportovního projektu a jeho efektivita. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace čajovny Rynek v Třinci
Klára Haratková -
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Ondřej Sládek -
Marketingová komunikace ve fotografickém umění
Daniela Matulová -
Marketingová komunikace rozhlasové stanice a její specifika v BTB a BTC komunikaci
Ivana Ryllová -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Marketingová komunikace v neziskových organizacích
Clara Vyorálková -
Online marketingová komunikace českých fotbalových klubů
Lukáš Wohlgemuth -
Marketingová komunikace ve zvoleném podniku
Vladimír Wünsch