Bc. Zuzana Karulová

Master's thesis

The Role of Cultural Specificity: Defamiliarization in Advertising

The Role of Cultural Specificity: Defamiliarization in Advertising
Anotácia:
Diplomová práce zkoumá defamiliarizaci v současných tištěných reklamách a analyzuje kulturní specifičnost v reklamě. Je rozdělená do dvou částí: jazykové a mimojazykové. Práce je zaměřena především na prozódii, lingvistické odchylky a paralingvistiku v reklamě.
Abstract:
The diploma thesis investigates the defamiliarization in the contemporary printed advertisements and analyses the cultural specificity in advertising.It is is divided into two sections: the linguistic and non-linguistic part. It focuses predominantly on prosody,linguistic deviations and paralanguage in advertising.
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
  • Vedúci: prof. PhDr. Ludmila Urbanová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Master programme / odbor:
Philology / English Language and Literature

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.