The Role of Cultural Specificity: Defamiliarization in Advertising – Bc. Zuzana Karulová
Bc. Zuzana Karulová
Master's thesis
The Role of Cultural Specificity: Defamiliarization in Advertising
The Role of Cultural Specificity: Defamiliarization in Advertising
Anotácia:
Diplomová práce zkoumá defamiliarizaci v současných tištěných reklamách a analyzuje kulturní specifičnost v reklamě. Je rozdělená do dvou částí: jazykové a mimojazykové. Práce je zaměřena především na prozódii, lingvistické odchylky a paralingvistiku v reklamě.Abstract:
The diploma thesis investigates the defamiliarization in the contemporary printed advertisements and analyses the cultural specificity in advertising.It is is divided into two sections: the linguistic and non-linguistic part. It focuses predominantly on prosody,linguistic deviations and paralanguage in advertising.
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fgs8i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
- Vedúci: prof. PhDr. Ludmila Urbanová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Philology / English Language and Literature
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.