Analýza nákupního chování zákazníků v maloobchodní jednotce – Tereza Vlčková
Tereza Vlčková
Bakalářská práce
Analýza nákupního chování zákazníků v maloobchodní jednotce
Analysis of Shopping Behaviour in the Retail Outlet
Anotace:
Tato bakalářská práce řeší nákupní chování zákazníků v maloobchodní jednotce COOP v Kateřinicích. Cílem práce je zjisti, jak se zákazník v této prodejně chová. Zaměřili jsme se např. na nákupní zvyklosti či oblíbenost vlastních značek a mnoho dalších faktorů. Danou problematiku jsme vyřešili pomocí písemného dotazníkového šetření, kde jsme oslovovali respondenty technikou vhodné příležitosti. Data …víceAbstract:
This bachelor work resolves buying behavior of customers in the retail outlet´s COOP in Kateřinice. The goal is to find out how the customer behaving in this shop. We focused eg. On shopping habits or popularity of own brands and many other factors. We solved the issue by using of a written questionnaire, where we addressed respondents technique suitable opportunities. We then report back data in Microsoft …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/112998
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Pavlína Pawlasová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Michaela Vitnerová -
Plýtvání potravinami v konkrétní maloobchodní jednotce
Jan Řeha -
Vliv rozsahu poskytovaného sortimentu potravin maloobchodních jednotek na nákupní chování spotřebitelů s potravinovými alergiemi
Petra Jarolímková -
Analýza preferencí zákazníků maloobchodních jednotek
Vendula Kovářová -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Vliv sezónních nabídek prodejců na nákupní chování spotřebitele
Magdaléna Kolářová