Tereza Voborníková

Bakalářská práce

Prosazuje se u elektronických výrobků zákon jedné ceny?

Does the law of one price apply for electronic products?
Anotace:
Práce zkoumá prosazování zákona jediné ceny na trhu s fototechnikou a kancelářským zařízením na základě maloobchodních cen produktů jednoho nadnárodního výrobce napříč evropskými státy a USA. U průměrných cen nejsou mezi státy pozorovány výrazné rozdíly, ale při zaměření se na konkrétní produkty se objevují významné diference u většiny dvojic zemí. Analýzou nebylo potvrzeno, že by za zmíněnými diferencemi …více
Abstract:
This thesis describes forcering the law of one price on the market with cameras and office equipment. In thesis are considered retail prices of products one corporation across european countries and USA. As for average prices, there are not significant differences between markets, but conrete products show significat differnces at majority of observing countries. The analysis have not confirmed distribution …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
  • Vedoucí: Marek Hudík
  • Oponent: Božena Kadeřábková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/38388

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie

Práce na příbuzné téma