Prosazuje se u elektronických výrobků zákon jedné ceny? – Tereza Voborníková
Tereza Voborníková
Bakalářská práce
Prosazuje se u elektronických výrobků zákon jedné ceny?
Does the law of one price apply for electronic products?
Anotace:
Práce zkoumá prosazování zákona jediné ceny na trhu s fototechnikou a kancelářským zařízením na základě maloobchodních cen produktů jednoho nadnárodního výrobce napříč evropskými státy a USA. U průměrných cen nejsou mezi státy pozorovány výrazné rozdíly, ale při zaměření se na konkrétní produkty se objevují významné diference u většiny dvojic zemí. Analýzou nebylo potvrzeno, že by za zmíněnými diferencemi …víceAbstract:
This thesis describes forcering the law of one price on the market with cameras and office equipment. In thesis are considered retail prices of products one corporation across european countries and USA. As for average prices, there are not significant differences between markets, but conrete products show significat differnces at majority of observing countries. The analysis have not confirmed distribution …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38388
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
- Vedoucí: Marek Hudík
- Oponent: Božena Kadeřábková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38388
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie