Environmentální značení v ČR - analýza jednotlivých typů – Miluše Hnojská
Miluše Hnojská
Diplomová práce
Environmentální značení v ČR - analýza jednotlivých typů
Environmental labeling in the Czech Republic - an analysis of each types
Anotace:
Environmentální značení jako tržně orientovaný přístup ochrany životního prostředí může vést k udržitelné výrobě a spotřebě, prostřednictvím věrohodného a ověřitelného systému značení. Značka poskytuje spotřebitelům informaci o environmentálních aspektech produktu, kterou mohou zohlednit při svých kupních rozhodnutích. Cílem práce je zjistit, jaké efekty plynou firmám z používání některého z typu environmentálního …víceAbstract:
Environmental labels and declarations as market oriented approach of environmental protection can lead to sustainable production and consumption through credible and verifiable labeling schemes. Ecolabel provides consumers information about environmental impacts of the product that they can include in their purchase decisions. The goal of this paper is to determine how companies evaluate effects resulting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15047
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2009
- Vedoucí: Květa Remtová
- Oponent: Alena Hadrabová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15047
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomika a správa životního prostředí
Práce na příbuzné téma
-
Vliv používání eko-značek a značky Fair Trade na kupní chování spotřebitele u kávy značky Tchibo
Ekaterina Sorokina -
Marketingové komunikace (eko)značek v kontextu greenwashingu
Dominika Fucsíková -
Eko značka jako konkurenční výhoda podniku
Olga Súkeníková