Bc. Olga Súkeníková

Diplomová práce

Eko značka jako konkurenční výhoda podniku

Eko Label as A Competitive Advantage of Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá oblastí eko značení u spotřebitelů. Teoretická část práce je zaměřena na konkurenční výhodu, eko značení a marketingový výzkum. V praktické části je zpracováno dotazníkové šetření o povědomí veřejnosti o eko značení a o preferenci eko produktů u zákazníka. Závěr práce vyhodnocuje získané výsledky a navrhuje řešení na zlepšení.
Abstract:
This diploma thesis deals with the area of the eco labeling from the consumer point of view. The theoretical part is focused on the competitive advantage of eco labeling and marketing research. In the practical part a questionnaire survey of public awareness of eco labeling and customer preference regarding to the eco products are presented. The conclusion of this work evaluates achieved results and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 7. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2012
  • Vedoucí: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Súkeníková, Olga. Eko značka jako konkurenční výhoda podniku. Pardubice, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní