Mgr. Eva Slabá

Rigorózní práce

Místo a mikroregion v geografickém vzdělávání na gymnáziu

Place and Micro-region in Geography Education at the Grammar School
Anotace:
Rigorózní práce se věnuje konceptu místa a jeho zařazení do geografického vzdělávání na gymnáziu. Pozornost se tak upíná k významu místa, prožité zkušenosti, prostorové každodennosti, emocím a identitě místa. Koncept místa, jak je pojímán v amerických Standardech geografického vzdělávání, autorka prolíná s českým přístupem ke konceptu místního regionu vyučovaného na českých školách. V rámci výzkumu …více
Abstract:
This thesis deals with the concept of place and its inclusion into geographic education at grammar school. Attention is clamped to the sense of place, experience, emotions, and identity. The author chose the concept of place as it is conceived in the US Geography Standards and she applied it in the Czech approach to concept of the “local region” which is taught at Czech schools. There was realised …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 1. 2015
  • Oponent: prof. RNDr. Arnošt Wahla, CSc., RNDr. Jaroslav Vávra, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakulta

Masarykova univerzita

Přírodovědecká fakulta

Rigorózní řízení / obor:
Geografie a kartografie / Učitelství geografie a kartografie pro střední školy