Supervizní podpora operátorů call centra – Mgr. Barbora Ulmanová
Mgr. Barbora Ulmanová
Diplomová práce
Supervizní podpora operátorů call centra
Supervisory Support of Telephone Operators in the Call Center
Anotace:
Magisterská diplomová práce pojednává o problematice emoční zátěže při práci operátorů call centra a o jejich podpoře ze strany supervizorů. Práce je koncipována do dvou částí – teoretické a empirické. Teoretická část se věnuje několika oblastem profesního rozvoje lidí, a to podnikovému vzdělávání ve formě různých kurzů a seminářů, koučování a supervizi. Následně blíže představuje prostředí samotných …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the problem of emotional stress at work of telephone operators in the call center and their support from supervisors. This thesis is divided into two parts – theoretical and empirical. The theoretical section focuses on several areas of professional development of people, namely corporate education in the form of different courses and seminars, coaching and supervision …víceKlíčová slova
profesní rozvoj podnikové vzdělávání koučování supervize call centrum telefonní operátor supervizor stres emoční zátěž open space supervizní podpora professional development corporate education coaching supervision call center telephone operator supervisor stress emotional stress supervisory support
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/iz7id/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2013
- Vedoucí: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Development of a Social Network Monitoring Framework and Key Performance Indicators for a Professional Haircare Company
Julia Elisabeth Maurer -
Řízení firemního vzdělávání
Pavel Tuzar -
Mezipodnikové srovnání telefonních operátorů v České republice
Ondřej Šebek -
Zefektivnění náborového procesu na pozici telefonního operátora ve společnosti Teleperformance
Milena Šindlerová -
Stres v profesi operátora informační telefonní linky
Martina Havlíčková