Mgr. Barbora Ulmanová

Diplomová práce

Supervizní podpora operátorů call centra

Supervisory Support of Telephone Operators in the Call Center
Anotace:
Magisterská diplomová práce pojednává o problematice emoční zátěže při práci operátorů call centra a o jejich podpoře ze strany supervizorů. Práce je koncipována do dvou částí – teoretické a empirické. Teoretická část se věnuje několika oblastem profesního rozvoje lidí, a to podnikovému vzdělávání ve formě různých kurzů a seminářů, koučování a supervizi. Následně blíže představuje prostředí samotných …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the problem of emotional stress at work of telephone operators in the call center and their support from supervisors. This thesis is divided into two parts – theoretical and empirical. The theoretical section focuses on several areas of professional development of people, namely corporate education in the form of different courses and seminars, coaching and supervision …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 2. 2013
  • Vedoucí: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika