Komunikační plán k zahájení strategických aktivit v kulturních organizacích – Bc. Kateřina Večerková
Bc. Kateřina Večerková
Master's thesis
Komunikační plán k zahájení strategických aktivit v kulturních organizacích
Communication Plan to Launch Strategic Activities within Cultural Organizations
Anotácia:
Účelem diplomové práce je vytvoření komunikačního plánu, který by motivoval kulturní organizace kzahájení strategických aktivit. Teoretická část práce poskytuje základní východiska týkající se kulturních organizací, nových přístupů, které se v této sféře objevují a k jejich strategickému řízení. Praktická část mapuje stav českých kulturních organizací a vyhodnocuje a interpretuje kvalitativní šetření …viacAbstract:
The purpose of the Thesis is to create a communication plan that would motivate cultural organizations to launch their strategic activities. The theoretical part of the work provides essential starting points concerning cultural organizations, new approaches that appear in this area, and their strategic management. The analytical part maps the state of Czech cultural organizations and evaluates and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VEČERKOVÁ, Kateřina. \textit{Komunikační plán k zahájení strategických aktivit v kulturních organizacích}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/uyu8c0/.
Jak správně citovat práci
Večerková, Kateřina. Komunikační plán k zahájení strategických aktivit v kulturních organizacích. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Finanční determinanty strategického řízení rozvoje organizace.
David Král -
Strategické řízení neziskové organizace
Martina KŘENKOVÁ -
Strategické řízení organizace
Anna BÍMOVÁ -
Strategické řízení organizace
Denisa DVOŘÁKOVÁ -
Strategické řízení organizace
Jana KUBÍKOVÁ -
Strategické řízení organizace
Filip POLÁK -
Strategické řízení vybrané organizace
Lukáš Jelínek -
"Lidské zdroje/Personální útvar" může být strategický pro řízení organizace
Aneta Zastoupilová