Informovanost a preference uchazečů o studium v kontextu marketingové komunikace katedry rekreologie FTK UPOL – Bc. Barbora NEMETHOVÁ
Bc. Barbora NEMETHOVÁ
Diplomová práce
Informovanost a preference uchazečů o studium v kontextu marketingové komunikace katedry rekreologie FTK UPOL
Awareness and preferences of study applicants at the Department of Recreology FTK UPOL in context of marketing communication
Anotace:
Cílem kvalitativně zaměřené studie je popsat preference při výběru vysokoškolského studia a informovanost o zvoleném oboru u přijatých uchazečů ke studiu oboru Rekreologie, se zaměřením na zhodnocení marketingové komunikace a propagace katedry rekreologie na Univerzitě Palackého v Olomouci. Studie realizovaná metodou focus groups prezentuje zkušenosti a názory 47 respondentů přijatých do studia v akademickém …víceAbstract:
The aim of the qualitative study is to describe the preferences and the knowledge about the chosen field during the selection of the university studies in the accepted applicants for the study of the field of recreology with a focus on the evaluation of marketing communication and promotion of the Department of Recreology at Palacký University Olomouc. Focus groups study presents the experiences and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Hamřík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEMETHOVÁ, Barbora. \textit{Informovanost a preference uchazečů o studium v~kontextu marketingové komunikace katedry rekreologie FTK UPOL}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Fakulta tělesné kultury. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/uz4qro/.
Jak správně citovat práci
NEMETHOVÁ, Barbora. Informovanost a preference uchazečů o studium v kontextu marketingové komunikace katedry rekreologie FTK UPOL. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Čerstvé sýry a syrovátkové nápoje na našem a vietnamském trhu
Petr Kopecký -
Pohled veřejnosti na ekologické zemědělství, kvalitu bioproduktů a preference k jejich nákupu v jižních Čechách
Veronika Tázlerová -
Informovanost veřejnosti o ekologickém zemědělství a jejich spotřebitelské preference pro biopotraviny
Markéta NĚMEČKOVÁ -
Marketingová komunikace zaměstnavatele zaměřená na nábor pracovníků obchodního oddělení
Simona Padalíková -
Marketingová komunikace vybrané univerzity směrem k potencionálním uchazečům o studium
Štěpán TAUŠEK -
Regionální marketingová komunikace společnosti Vivantis
Andrea Nejedlá -
On-line marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu k uchazečům o studium
Natálie Parlagi -
Marketingová komunikace ekonomicko-manažerských vysokých škol a její efektivita s ohledem na zájem uchazečů o studium
Lucie Hrabětová
Název
Vložil
Vloženo
Práva