Informovanost a preference uchazečů o studium v kontextu marketingové komunikace katedry rekreologie FTK UPOL – Bc. Barbora NEMETHOVÁ
Bc. Barbora NEMETHOVÁ
Master's thesis
Informovanost a preference uchazečů o studium v kontextu marketingové komunikace katedry rekreologie FTK UPOL
Awareness and preferences of study applicants at the Department of Recreology FTK UPOL in context of marketing communication
Abstract:
Cílem kvalitativně zaměřené studie je popsat preference při výběru vysokoškolského studia a informovanost o zvoleném oboru u přijatých uchazečů ke studiu oboru Rekreologie, se zaměřením na zhodnocení marketingové komunikace a propagace katedry rekreologie na Univerzitě Palackého v Olomouci. Studie realizovaná metodou focus groups prezentuje zkušenosti a názory 47 respondentů přijatých do studia v akademickém …moreAbstract:
The aim of the qualitative study is to describe the preferences and the knowledge about the chosen field during the selection of the university studies in the accepted applicants for the study of the field of recreology with a focus on the evaluation of marketing communication and promotion of the Department of Recreology at Palacký University Olomouc. Focus groups study presents the experiences and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Zdeněk Hamřík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEMETHOVÁ, Barbora. \textit{Informovanost a preference uchazečů o studium v~kontextu marketingové komunikace katedry rekreologie FTK UPOL}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Physical Culture. 2018. Available from: https://theses.cz/id/uz4qro/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NEMETHOVÁ, Barbora. Informovanost a preference uchazečů o studium v kontextu marketingové komunikace katedry rekreologie FTK UPOL. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of Physical CultureMaster programme / field:
Physical Education and Sports / Recreology
Theses on a related topic
-
Čerstvé sýry a syrovátkové nápoje na našem a vietnamském trhu
Petr Kopecký -
Pohled veřejnosti na ekologické zemědělství, kvalitu bioproduktů a preference k jejich nákupu v jižních Čechách
Veronika Tázlerová -
Informovanost veřejnosti o ekologickém zemědělství a jejich spotřebitelské preference pro biopotraviny
Markéta NĚMEČKOVÁ -
Marketingová komunikace zaměstnavatele zaměřená na nábor pracovníků obchodního oddělení
Simona Padalíková -
Marketingová komunikace vybrané univerzity směrem k potencionálním uchazečům o studium
Štěpán TAUŠEK -
Regionální marketingová komunikace společnosti Vivantis
Andrea Nejedlá -
On-line marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu k uchazečům o studium
Natálie Parlagi -
Marketingová komunikace ekonomicko-manažerských vysokých škol a její efektivita s ohledem na zájem uchazečů o studium
Lucie Hrabětová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights