Analýza neverbálních projevů v pořadu Interpelace – Kateřina HAVLOVÁ
Kateřina HAVLOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza neverbálních projevů v pořadu Interpelace
The Analysis of Nonverbal Expressions in the Television Show Interpelace
Abstract:
Tato práce se zabývá analýzou neverbálních projevů ve vybraných dílech pořadu Interpelace. Cílem práce je popsat a rozebrat neverbální komunikaci hostů a moderátora a vyvodit její zákonitosti a specifika v rámci zkoumaného vzorku pořadu. V analýze je zkoumána neverbální složka komunikace v podmínkách mediálního rozhovoru. Významy jsou přiřazovány s ohledem na vymezený komunikační rámec a kontext komunikace …moreAbstract:
This thesis deals with the analysis of nonverbal expressions in the particular epizodes of the television show Interpelace. The aim of the thesis is a description and an analysis of the nonverbal communication focusing on the guests and the anchorman and also to conclude rules and specifics of the selected sample of the show. There is searched a nonverbal segment of the communication in the conditions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2012
Accessible from:: 14. 5. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Petra Chvojková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HAVLOVÁ, Kateřina. Analýza neverbálních projevů v pořadu Interpelace. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 14. 5. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Human Studies / Aplikovaná ekonomická studia - Žurnalistika
Theses on a related topic
-
Komunikace v hospicové péčí v době pandemie
Martina VOJTÍŠKOVÁ -
Význam vnitropodnikové komunikace pro řízení ve sledované organizeci
Ivana Vrtišková -
Interpersonální komunikace ve vztahu k profesnímu růstu
Silvie Ulmannová -
Marketingová komunikace podniku v mezinárodním prostředí
Tereza Šálková -
Mezilidská komunikace se zaměřením na neverbální komunikaci
Veronika ŠPOKOVÁ -
Marketingová komunikace drobného podniku pro zvýšení povědomí o firmě a značce
Aneta Tomčalová -
Zkoumání marketingové komunikace firmy
Stanislav Chvapil -
Interakce mediální a sociální reality – analýza rozhlasového dokumentárního cyklu Dobrá vůle
Marie Štěrbová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights