Marketingová strategie vybrané firmy – Mgr. Tereza VLADAŘOVÁ
Mgr. Tereza VLADAŘOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová strategie vybrané firmy
Marketing Strategy of a Selected Company
Anotace:
Předložená bakalářská práce je vypracována na téma marketingová strategie společnosti AGROSPOL Czech, s.r.o., která se pohybuje na trhu s prodejen přípravků na ochranu rostlin, hnojiv a osiv. V práci je propojena teoretická část marketingové strategie s praktickou částí, která popisuje informace o společnosti a její marketingovou strategii. Cílem práce je podle získaných informací navrhnout možná zlepšení …víceAbstract:
Bachelor thesis submitted shall be drawn up on the subject of marketing strategy of the company AGROSPOL Czech, s.r.o., which operates on the market with stores of plant protection products, fertilisers and seeds. Work is linked to the theoretical part of the marketing strategy with a practical part, which describes the information about the company and its marketing strategy. The aim of the work is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VLADAŘOVÁ, Tereza. Marketingová strategie vybrané firmy. Cheb, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová -
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová