Bc. Zuzana Olivová

Bachelor's thesis

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky

Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá analýzou merchandisingu a nákupní atmosféry. Cílem je charakterizovat, analyzovat a kriticky zhodnotit dané aspekty u zvolené obchodní jednotky a porovnat je s konkurenční obchodní jednotkou. Byly vybrány dva supermarkety, Lidl v. o . s. a Penny Market s. r. o., které se nacházejí v Českých Budějovicích. K získání dat bylo použito dotazníkové šetření a vlastní pozorování …viac
Abstract:
Bachelor thesis deals with the analysis of merchandising and shopping atmosphere. The objective is to describe, analyze and critically evaluate the aspects of the selected business unit and compare it with a competitive commercial unit. They were selected two supermarkets Lidl v. o. s., and Penny Market Ltd., located in České Budějovice. To obtain the data it were used questionnaires and personal observations …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 2. 2016
  • Vedúci: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích