Obchodní strategie firmy Albert hypermarket a. s. a její inovace – Bc. Iveta Králová
Bc. Iveta Králová
Bakalářská práce
Obchodní strategie firmy Albert hypermarket a. s. a její inovace
Anotace:
Předmětem mé bakalářské práce je obchodní strategie společnosti Albert Hypermarket, která je součástí společnosti AHOLD Czech Republic, a.s. Hlavním úkolem této práce bude zhodnocení a zanalyzování strategie společnosti AHOLD Czech Republic, a.s. Popřípadě navrhnout opatření, jak strategii inovovat. Teoretickou část začínám vysvětlením základních pojmů jako strategie nebo strategické řízení. Ve svém …víceAbstract:
Subjects of my bachelor‘s work is the business corporate strategy Albert Hypermarket, what be part of company AHOLD Czech Republic, Inc . Head target this work will be evaluation and analyzing of the corporate strategy AHOLD Czech Republic, Inc . Eventually propose steps, how strategy innovate. In the theoretic parts I interpret as a primary constructs like a strategy or a strategic management. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/jyd3i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Gabriela Mádlová
- Oponent: Ing. Jana Dolejší
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
The comparison of the phonetic systems of the different types of British English accents, and the analysis of the British actors' pronunciation in the TV show "Doctor Who"
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
The comparison of the sound system of British and American Standard English, and the analysis of the pronunciation of German Deutsche Welle reporters
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of reduplication in translations of the Dream in the Red Chamber
Kristýna Červinková -
Význam atraktivity odvětví hotelnictví v České republice
Sabina Majerová -
POSOUZENÍ ATRAKTIVITY A NÁSLEDNÁ ZMĚNA MARKETINGOVÉ STRATEGIE HOTELU OCTÁRNA s.r.o.
Lucie Zapletalová -
Situační analýza vybraného podniku
Jana Znamenaná -
Atraktivita odvětví těžebních činností v lesnictví
Kristýna Pavelcová