Bc. Irena Bohuňková, DiS.

Diplomová práce

Zavádění prémiové vlasové značky na český trh

Launch of premium hair brand on the Czech Market
Anotace:
Cílem diplomové práce je shrnout kompletní marketingový plán kosmetické značky TONI&GUY pro rok 2013 a její roční působení na českém trhu. Shrnout úspěchy a neúspěchy, identifikovat případné nedostatky a doporučit další kroky, které by vedly k vylepšení komunikační strategie. Práce nabízí ucelený pohled na problematiku marketingového plánování a vyhodnocení prvního roku působení značky na českém …více
Abstract:
The main objectives of this paper is to summarize a complete marketing plan for cosmetic brand TONI&GUY for 2013 and its annual effect on the Czech market. Summarize the successes and failures, identify any shortcomings and to recommend further steps that would lead to the improvement of the communication strategy. The paper combines offers a comprehensive perspective on marketing planning and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace