Zavádění prémiové vlasové značky na český trh – Bc. Irena Bohuňková, DiS.
Bc. Irena Bohuňková, DiS.
Diplomová práce
Zavádění prémiové vlasové značky na český trh
Launch of premium hair brand on the Czech Market
Anotace:
Cílem diplomové práce je shrnout kompletní marketingový plán kosmetické značky TONI&GUY pro rok 2013 a její roční působení na českém trhu. Shrnout úspěchy a neúspěchy, identifikovat případné nedostatky a doporučit další kroky, které by vedly k vylepšení komunikační strategie. Práce nabízí ucelený pohled na problematiku marketingového plánování a vyhodnocení prvního roku působení značky na českém …víceAbstract:
The main objectives of this paper is to summarize a complete marketing plan for cosmetic brand TONI&GUY for 2013 and its annual effect on the Czech market. Summarize the successes and failures, identify any shortcomings and to recommend further steps that would lead to the improvement of the communication strategy. The paper combines offers a comprehensive perspective on marketing planning and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/h61io/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Proces založení a uvedení nové značky na trh
Kristýna Dufková -
Podnikatelský plán pro uvedení nové značky Re.Bruns na trh
Victoria Židková -
Uvedení nové značky na mezinárodní trh
Jana Kneblová -
Mapování trhu s teniskami za účelem uvedení nové značky
Ondřej Kučera -
Segmentace trhu a doporučení pro uvedení nové značky na trh
Barbora Koudelová -
Návrh marketingové strategie uvedení nové značky přírodní kosmetiky na trh
Silvie Hynčicová -
Studie proveditelnosti – uvedení nové dětské značky na trh
Marek Švingr -
Podnikatelský záměr - uvedení nové módní značky na trh
Dominika Maloňová