Sponzoring UEFA Champions League a její vliv na rozpočty účastníků – Pavel Pták
Pavel Pták
Bakalářská práce
Sponzoring UEFA Champions League a její vliv na rozpočty účastníků
Sponsorship of the UEFA Champions League and its impact on the budgets of the participants
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat příjmy z UEFA Champions League a jejich vliv na klubové finance a rozpočty vybraných účastníků. Dále se práce zaměřuje na seznámení s oficiálními sponzory soutěže. První dvě kapitoly se věnují teorii marketingu, komunikace a sponzoringu. V těchto částech se autor snaží přiblížit, proč jsou tyto strategie ve sportu důležité a zároveň propojit tuto teorii s cílovým …víceAbstract:
The bachelor's thesis aims to the revenues which the participants of the UEFA Champions League receive from the competition and their impact on the clubs budgets. The paper also focuses on the official sponsors of the competition. The first and the second chapter are dedicated to work on the theoretical aspects of the marketing, communication and sponsorship and explain their relationship with sport …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/60649
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Tomáš Kroupa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/60649
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání vnějšího zatížení ligového utkání a kvalifikačního utkání Ligy mistryň UEFA v ženském fotbale
Alena PĚČKOVÁ -
Sponzoring a ambush marketing ve sportu
Adriana Plotzerová -
Sponzoring a ambush marketing ve sportu
Eliška Komorová -
Sponzoring a marketing Judistického klubu Hranice
Petr PELÍŠEK -
Sponzoring a marketing Judistického klubu Hranice
Petr PELÍŠEK -
Sponzoring v umělecké oblasti: Význam a role Sponsorship fitu
Lenka Čápová -
Sponzoring streamerů jako nástroj budování značky MADMONQ
David Štícha -
Sponzoring individuálních sportovců v ČR
Jiří Šacl