Bc. Josef Donát, LL.M.
Master's thesis
Autorská práva v reklamě
Copyright in Advertising
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tématem regulace, aplikace a ochrany autorských práv v současné reklamní praxi. V uvodu práce stručně vymezuje základní pojmy a poté rozebírá jednotlivé případy kdy je reklama regulována autorským právem.Abstract:
This work aimes at explaining the relationship between the current advertising practice and copyright. In the first part it gives a brief explanation of terms and practices while the rest of the work goes deep into the topic which describtion of the individual cases in which the advertising is regulated by copyright acts.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2006
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ir8qp/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 9. 2006
- Supervisor: prof. JUDr. Ivo Telec, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasaryk University
Faculty of LawMaster programme / field:
Law and Legal Science / Law
Theses on a related topic
-
Ochranné známky a licenční smlouva, označení původu
Veronika Jirásková -
Licenční smlouva k předmětům průmyslového vlastnictví
Lukáš MICHÁLEK -
Licenční smlouva k předmětům průmyslového vlastnictví
Jana Brázdová -
Pojem licence a licenční smlouvy
Milena Polášková -
Licenční smlouva v mezinárodním obchodě
David Török -
Ochranná známka jako předmět licenční smlouvy
Pavlína HOROVÁ -
Ochranné známky a licenční smlouvy k ochranným známkám
Michaela Šístková -
Autorské právo ve stavebnictví
Jakub Kosák