Bc. Lenka Dvořáková

Master's thesis

Individuální preference při učení žáků standardních a alternativních daltonských škol

Individual preferences in pupil learning standard and alternative Dalton schools
Anotácia:
Učební styly jsou v poslední době velmi diskutovaným tématem a mohou mít určité dopady na výuku žáků. Proto je důležité lépe jim porozumět. Cílem této práce je zjistit zda existují nějaké odlišnosti ve stylech učení žáků druhého stupně navštěvujících běžnou základní školu nebo základní školu s alternativní výukou (v našem případě Daltonským plánem). Ke sběru dat byl použit dotazník LSI manželů Dunnových …viac
Abstract:
Learning styles are much discussed topic lately and it has consequences to the educational practise. That is why it is so important to understand them better. The purpose of this study is to investigate whether there is any differences in learning styles of pupils attending standard upper primary school or upper primary school with alternative system of education (in our case Dalton plan). We have …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
  • Vedúci: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Zdeněk Stránský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta