Marketing mezinárodních sportovních akcí v oblasti automobilového průmyslu – Eduard Pitka
Eduard Pitka
Bachelor's thesis
Marketing mezinárodních sportovních akcí v oblasti automobilového průmyslu
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem mezinárodních sportovních akcí v oblasti automobilového průmyslu s cílením na závody Formula One. Cílem je popsat, jakým způsobem se nyní pracuje s marketingem v prostředí motorsportu. Práce popisuje specifika marketingového mixu a komunikačního mixu v prostředí Formula One, dopodrobna popisuje jednotlivé součástí každé metody. Zdůrazňuje úlohu sponzoringu …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with the marketing of International Sports Events in the Automotive Industry illustrating the pracitcal use of principles in the Formula One races. The aim is to describe how marketing is currently used in the motorsport industry. The thesis describes the specifics of the marketing and communication mix of Formula One and describes in detail each part of these methods. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2024
Thesis defence
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PITKA, Eduard. \textit{Marketing mezinárodních sportovních akcí v oblasti automobilového průmyslu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2024. Available from: https://theses.cz/id/v0l8tj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management