Eduard Pitka

Bachelor's thesis

Marketing mezinárodních sportovních akcí v oblasti automobilového průmyslu

Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem mezinárodních sportovních akcí v oblasti automobilového průmyslu s cílením na závody Formula One. Cílem je popsat, jakým způsobem se nyní pracuje s marketingem v prostředí motorsportu. Práce popisuje specifika marketingového mixu a komunikačního mixu v prostředí Formula One, dopodrobna popisuje jednotlivé součástí každé metody. Zdůrazňuje úlohu sponzoringu …more
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the marketing of International Sports Events in the Automotive Industry illustrating the pracitcal use of principles in the Formula One races. The aim is to describe how marketing is currently used in the motorsport industry. The thesis describes the specifics of the marketing and communication mix of Formula One and describes in detail each part of these methods. …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2024

Thesis defence

  • The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bachelor programme:
Ekonomika a management

Theses on a related topic