Analýza nákupního chování Generace Y – Andrea Slížová
Andrea Slížová
Master's thesis
Analýza nákupního chování Generace Y
Shopping Behaviour Analysis of Millennials
Anotácia:
Práca sa zaoberá správaním slovenskej Generácie Y - ľuďmi narodenými medzi rokmi 1980 - 2000. Význam tohto segmentu pre výrobné a predajné spoločnosti rastie, pretože narastá jeho kúpna sila a spotrebné výdaje. Cieľom práce je vymedzenie špecifík nákupné správanie Generácie Y v oblasti nepotravín v rámci Slovenskej republiky. Hlavným zdrojom dát bolo dotazníkové šetrenie. Na základe vykonanej analýzy …viacAbstract:
The importance of this segment of the manufacturing and sales companies is growing because of the increasing purchasing power and consumer spending. The aim of the thesis is to determine the specifics of the purchasing behavior of Generation Y in nonfood products in the Slovak Republic. The main source of data was a questionnaire survey. On the basis of the analysis have been proposed recommendations …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/107174
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2015
- Vedúci: Petra Krbová
- Oponent: Martina Gecíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Kateřina Šenková -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
Multiple decision making in practice
Anastasia Pustovetova -
Komplexný nákupný rozhodovací proces na trhu počítačových hier
Kamila Marková -
Analýza nákupného rozhodovacieho procesu na trhu dekoratívnej kozmetiky
Tatiana Poláková