Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu – Bc. Eva Bobková
Bc. Eva Bobková
Master's thesis
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Marketing research as an integral part of marketing research
Abstract:
Tato diplomová práci se zabývá problematikou marketingového výzkumu se zaměřením na dotazníkové šetření. Cílem práce je představit zásady dotazníkového šetření, které je součástí marketingového výzkumu. Součástí diplomové práce je příprava, realizace a vyhodnocení dotazníkové šetření pro Zoologickou zahradu hl. m. Prahy. Úvodní část práce je zaměřena na teoretické základy marketingového výzkumu a zásady …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of marketing research with focus on questionnaire-based survey. This thesis's objective is to introduce the principles of questionnaire-based sur-vey which is part of marketing research. Part of this diploma thesis is to prepare, implement and evaluate questionnaire-based survey for The Prague zoological garden. This thesis's in-troductory part is focused on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Pavla Jindrová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BOBKOVÁ, Eva. \textit{Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2019. Available from: https://theses.cz/id/v0q2z7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bobková, Eva. Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu. Pardubice, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix vybraného podniku
Denis Vejtasa