Neplacený PR, jeho metody a praktické využití v marketingové komunikaci - společenská odpovědnost firem jako neplacená forma PR – Leona Sulimenková
Leona Sulimenková
Bakalářská práce
Neplacený PR, jeho metody a praktické využití v marketingové komunikaci - společenská odpovědnost firem jako neplacená forma PR
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 11. 2011
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SULIMENKOVÁ, Leona. \textit{Neplacený PR, jeho metody a praktické využití v marketingové komunikaci - společenská odpovědnost firem jako neplacená forma PR}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/v0r973/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola ekonomie a managmentu
Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management (Bc.)
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva