Competitive Intelligence - projekt implementace manažerské metody sledování konkurence za účelem rozhodnutí o vstupu společnosti na trh a zvýšení konkurenceschopnosti – Ing. Jindřich HANÁČEK
Ing. Jindřich HANÁČEK
Master's thesis
Competitive Intelligence - projekt implementace manažerské metody sledování konkurence za účelem rozhodnutí o vstupu společnosti na trh a zvýšení konkurenceschopnosti
Competitive Intelligence - implementation project of managerial method of monitoring competition in order to decision about entry company to the market and increasing competitive advantages
Abstract:
V diplomové práci jsem vycházel z aktuální situace a požadavků managementu, které od-ráží potřebu změny a nastavení systému konkurenčního zpravodajství, dále pak monitoring trhu v České republice z důvodu plánovaného vstupu na něj. Práce je koncipována do dvou částí, tj. teoretické a praktické. V teoretické části jsem ana-lyzoval literární prameny a definoval význam zásadních pojmů. V praktické části …moreAbstract:
In diploma thesis am issued from actual situation and management{\crq}s needs, which reflects need to change and set-up system of competitive intelligence, further then monitoring mar-ket in Czech Republic by reason of planned entry at him. The thesis is conceived to the two parts, i. e. theoretical and practical. In theoretical part am analyzed literary sources of information and defined sense of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2007
Identifier:
6132
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HANÁČEK, Jindřich. \textit{Competitive Intelligence - projekt implementace manažerské metody sledování konkurence za účelem rozhodnutí o vstupu společnosti na trh a zvýšení konkurenceschopnosti}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2007. Available from: https://theses.cz/id/v11aw4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HANÁČEK, Jindřich. Competitive Intelligence - projekt implementace manažerské metody sledování konkurence za účelem rozhodnutí o vstupu společnosti na trh a zvýšení konkurenceschopnosti. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 26. 04. 2037
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Využití porterova modelu v konkurenčním zpravodajství
Michal Struška -
Využití Porterova modelu v konkurenčním zpravodajství
Michal Struška -
Posouzení rozsahu a intenzity konkurence na trhu osobní dopravy na lince Praha-Brno
Tomáš Konečný -
Konkurence na železnici - možnosti a limity
Vojtěch Čechák -
Analýza konkurence na trhu telekomunikací v České republice
Andrea Žižková -
Strategie podniku při vstupu přímé konkurence na trh
Barbora Šmídová -
Analýza konkurence na trhu automatického rozpoznávání registračních značek
Aneta Klementová -
Vliv specifik železniční dopravy na konkurenci na trhu dopravních služeb
Matúš Melicherčík