Analýza atraktivity vybrané firmy jako zaměstnavatele – Petra Směšná
Petra Směšná
Bakalářská práce
Analýza atraktivity vybrané firmy jako zaměstnavatele
The Employer Brand Image Analysis of a Chosen Company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu atraktivity vybrané firmy jako zaměstnavatele. Na základě obsahové analýzy literárních zdrojů byla stanovena teoretická východiska a definovány hypotézy. Následně, na základě rozhovorů s personálním manažerem, analýzy interních materiálů a osobní odborné praxe byly popsány faktory, které mohou ovlivnit atraktivitu firmy jako zaměstnavatele. Pro zjištění vnímání …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the employer brand image analysis of a chosen company. Based on the content analysis of literary sources, the theoretical basis and the hypothesis were defined. Subsequently, on the information gathered during interviews with the human resources manager, the analysis of internal materials and professional practice, factors influencing the employer brand image were described …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Směšná, Petra. Analýza atraktivity vybrané firmy jako zaměstnavatele. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Odměňování a atraktivita zaměstnavatele
Klára Dlasková -
Získávání Generace Z pro české zemědělství: Nové přístupy v řízení lidských zdrojů a atraktivita zaměstnaneckých benefitů
Michaela Heřmanová -
Atraktivita zamestnávateľa na Slovensku – očakávania generácie Y
Martina Kanderová -
Atraktivita zaměstnavatele
Daniela Dufková -
Atraktivita podniku jako zaměstnavatele
Aneta Rambousková -
Analýza atraktivity vybrané firmy jako zaměstnavatele
Martin Hell -
Využití vhodných nástrojů brand managementu v řízení značky zaměstnavatele
Vera Khlebnikova -
Vliv řízení lidských zdrojů na budování značky zaměstnavatele
Pavel Hoffmann