Petra Směšná

Bakalářská práce

Analýza atraktivity vybrané firmy jako zaměstnavatele

The Employer Brand Image Analysis of a Chosen Company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu atraktivity vybrané firmy jako zaměstnavatele. Na základě obsahové analýzy literárních zdrojů byla stanovena teoretická východiska a definovány hypotézy. Následně, na základě rozhovorů s personálním manažerem, analýzy interních materiálů a osobní odborné praxe byly popsány faktory, které mohou ovlivnit atraktivitu firmy jako zaměstnavatele. Pro zjištění vnímání …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the employer brand image analysis of a chosen company. Based on the content analysis of literary sources, the theoretical basis and the hypothesis were defined. Subsequently, on the information gathered during interviews with the human resources manager, the analysis of internal materials and professional practice, factors influencing the employer brand image were described …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jana Matošková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Směšná, Petra. Analýza atraktivity vybrané firmy jako zaměstnavatele. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika