Možnosti využití geomarketingu v rámci České pošty, s.p. – Ing. Eliška Zitová
Ing. Eliška Zitová
Diplomová práce
Možnosti využití geomarketingu v rámci České pošty, s.p.
The possibilities of the usage of geomarketing within the Czech post, s.p.e.
Anotace:
Obsahem diplomové práce je charakteristika geomarketingu a návrh jeho zavedení na České poště, s.p., s následným ekonomickým zhodnocením doporučeného řešení. Cílem práce je na základě daných skutečností a výchozího současného stavu na České poště, s.p. stanovit nejvhodnější a ekonomicky optimální řešení.Abstract:
The subject of this thesis is the characterization of geomarketing and suggestion of the implementation of it in Czech post, s.p.e., with followed by economical analysis of the suggested solution. The aim of this thesis is to set up the most suitable and economically optimal solution on the basis under the basic of the given conditions and the current state of affairs in Czech post, s.p.e.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Libor Švadlenka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zitová, Eliška. Možnosti využití geomarketingu v rámci České pošty, s.p.. Pardubice, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.