Subjekty na mediálním trhu, jejich struktura, poskytované služby a perspektivy vývoje – Bc. Alžběta Králová
Bc. Alžběta Králová
Master's thesis
Subjekty na mediálním trhu, jejich struktura, poskytované služby a perspektivy vývoje
Subjects on the Czech media market. Their structure, services and possible development
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá aktuálním stavem a perspektivou vývoje jednotlivých subjektů mediálního trhu v České republice. Zaměřena je zejména na činnost fullservisových reklamních agentur, mediálních agentur, PR agentur, zadavatelů reklamy, mediazastupitelství a samotných médií. Teoretická část diplomové práce se zabývá především analýzou současného stavu na mediálním trhu a problematikou vybraných …moreAbstract:
This thesis deals with the current state and prospects of development of the individual subjects of the media market in the Czech Republic. It focuses particularly on activity full-service advertising agencies, media agencies, PR agencies, advertisers, media agency and media themselves. The theoretical part of the thesis focuses on the analysis of the current state of the media market and problems …moreKeywords
Fullservisová agentura internet kinoreklama média mediální agentura mediální trh mediazastupitelství nová média PR agentura rozhlas reklamní agentura televize tisk venkovní reklama zadavatelé reklamy.Advertisers advertising agency cinema advertising full-service agency media agency media marketing media production new media outdoor advertising PR agency print radio television.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/udwym/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2013
- Supervisor: JUDr. Petr Majerik
- Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRÁLOVÁ, Alžběta. \textit{Subjekty na mediálním trhu, jejich struktura, poskytované služby a perspektivy vývoje}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/v1ouwx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Subjekty na mediálním trhu, jejich struktura, poskytované služby a perspektivy vývoje
Petra Vaníčková -
MEDIÁLNÍ AGENTURA, JEJÍ STRUKTURA A ROLE PŘI TVORBĚ REKLAMÍCH KAMPANÍ
Natálie Půhoná -
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Lukáš Maršálek -
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Mariya Zakharevich -
Finanční analýza mediální agentury
Tomáš Štverák -
Vznik nových typů agentur v České republice pro mediální oblast marketingové komunikace
Andrea Vránová -
MEDIÁLNÍ AGENTURA, JEJÍ STRUKTURA A ROLE PŘI TVORBĚ REKLAMÍCH KAMPANÍ
Natálie Půhoná -
Analýza marketingového mixu reklamní agentury FILIP Media
Gustav Hrušovský